Følg os på Facebook!

Følg os på Facebook, og få de nyeste nyheder om begivenheder og lignende.

Har du spørgsmål?

Det Gamle Bageri

Det Gamle Bageri er den nye klub i Thyregod. Klubben kommer til at holde til i lokalerne, hvor bageren tidligere lå. Vi er i fuld gang med at gøre lokalerne klar, og vi håber på at klubben kan starte op i slutningen af 2019 eller starten af 2020.

Klubben skal fungere som et samlingspunkt for alle i Thyregod og omegn. Vi kommer til at indrette lokaler, hvor man kan mødes og få lidt og drikke eller spille et spil. I løbet af året vil der blive arrangeret forskellige arrangementer af klubben.

Arrangementer og aktiviteter i klubben

Vi har endnu ikke helt fastlagt hvilke aktiviteter og arrangementer, der kommer til at foregå i klubben. Det er op til medlemmerne at hjælpe med at beslutte, hvad der skal planlægges. Vi arbejder ud fra, at vi indretter et lokale til voksne (+18 år) med bar, billardbord, storskærm osv. Derudover indretter vi et lokale hvor alle aldersgrupper er velkomne, hvor der kan spilles spil og andre aktiviteter. Klubben kommer til at holde åben nogle faste dage hver uge, og derudover kan der blive arrangeret begivenheder.

• Turnering i forskellige spil
  • Live musik
  • Foredrag
  • Fodboldaften med fodbold på storskærm
  • Og andre sociale aktiviteter

Tidsplan & renovering

Da der tidligere har været bager forretning i lokalerne, kræver det en del arbejde før lokalerne er brugbare for klubben. Vi arbejder lige nu på at få lavet en god plan for lokalerne og få styr på papirarbejdet hos kommunen. Hvis alt går efter planen kan vi fra den 4/9-2019 påbegynde renoveringen af lokalerne. Renoveringen ved hovedsageligt blive lavet af frivillige, så vi vil rigtig gerne have din hjælp! Følg med på vores Facebook-side, for at se hvornår og hvordan du kan hjælpe.

Pris og kontingent

Det koster 300 kr. om året at være medlem af klubben. Beløbet betales forud for et år ad gangen. Vi er på nuværende tidspunkt ikke klar til at tage imod betalinger, men hvis du udfylder formularen på siden her, modtager du en mail ligeså snart vi er klar til at tage imod indmeldelser og betalinger.

Bliv indmeldt i klubben

Vi er endnu ikke klar til at tage imod betalinger for kontingent. Men hvis du udfylder nedenstående formular bliver du indmeldt i klubben, og så sender vi dig en mail ligeså snart vi er klar til at tage imod betalinger.

Accepter samtykkeerklæring